Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 3, 2014

Supir murah Bandung, Indonesia



Ramai sangat email aku tanya naik sape kalau ke Bandung? Nahh entry khas lagi. No- No. Takde royalti ok. Ni bisnes saudara kat sana! Kalau korang takot kene tipu ke apa? Yg ni aku jamin tidak!



Haaaaa masih ingat tak entry ini?

Kalau nak cari Supir aka Pemandu + Mobil di Bandung dengan harga Murah? Consider lah DOM! ( Doa orangtua Mustajab) Itu makna sebenar DOM!


Kalau nak tahu, DOM dah ada website. Mesti korang pelik kan? kenapalah beria-ia aku sibuk nak promote DOM ni? Jujur aku cakap : Aku tak dibayar untuk ini. tapi hubungan Saudara dan Percaya pada Teman sendiri. Aku kenal owner DOM ni sejak tahun 2008/09. Aku kenal family masing2 Ibu Ayah, Adik beradik. Kadang aku ke Bandung, Kadang dorang turun Msia. So camtu hubungan kami mmg dah saudara. Jangan risau owner DOM ni Islam ;)



So kalau nak cari Supir kat bandung, pusing satu Bandung 12jam sehari,bermula seawal 8pagi. Siap dalam harga tu Minyak(Bensol) + Parking dengan harga IDR 400,000?? = RM 110#  Pilih DOM!
Kereta yg disediakan : Avanza. Ada juga pilihan kereta lain macam ni




Harga ke apa korang deal sendiri dengan mereka, Aku hanya mampu bantu tulis dalam blog ni je. Apa2 boleh email mereka, website ade kat atas tu. DOM memang antara trusted driver in Bandung. Staff diorang pon ramai. Semua pakai uniform. Muda dan ganteng ;p

Kalau korang refer entry Bandung aku dr zaman tok kaduk tu sampai lah la ni. Mana2 kedai makan tu semua aku pergi dengan owner DOM! Ahhh senang cite si welee la. DOM ni kan bos nya muda2 ala-ala kita. So otak pon ligatlah ! suka makan macam kita2.. Takat tempat2 best/Kedai menarik boleh je refer dorang. Even staff dorang dah dilatih untuk hafal semua lokasi kedai makan best! Takde lahhh balik2 orang dok cite - Kg Daun? Sapulidi tu. Bosan ok! 

Mana tau dengan DOM korang boleh makan kat Stone Cafe? Sugar Rush? Ibu Imas? Murtabak Manis? Surabi Imut? Dapoer Penyet? Kalau Nak tengok food menarik tu? cuba follow IG - Instagram 





Semua Food kan? Best woa makanan sana. Me like it! Oh dan nanti kalau dah email tu senang je. Masuk segala detail flight korang semua - klik send! Tunggu dorang balas email within 24hrs siap quotation! HAHA. Jangan lupa. kalau korang ade jadual sendiri bagi je pada DOM. memang dorang akan ikot jadual kita, cuma kene pandai susun la. Aku letih nak cite Bandung ni. Hahah. referlah entry sebelum ni zmn aku kurus. eh? puii

Jangan ingat - Kawah Putih? Puncak? semua tu dekat? Tu jauh2. Perjalanan ke sana ambil masa 3 jam. Lalu highway. Maybe ade charge tambahan. Yg tu aku tak sure, tanya DOM sendiri. 

Ok dah? Paham semua? 
Boleh la email DOM awal2 kalau nak booking! Jangan tak tau kene cepat! Takot kereta semua FULL. Tak salah pon kalau korang inquiry awal-awal kan?


Cakap je dapat contact ni dr aku : Mba Linda ;D 
Mana tahu boleh minta kurang? *pangg* Muahahaha.




Update !!!! DOM sudah boleh ambil  tour untuk lebih dari 10 orang. Max 15-24 orang, (gunakan Bas Kecil) So kalau ade rombongan/ company yg nak pergi Bandung dalam jumlah 15-24 pax boleh email DOM ! yang nak buat LAWATAN SAMBIL BERLAJAR KE BANDUNG pon voleyy ! DOM sekarang dah ade pakej tour uolss. Dr supir + Makan + Tempat tingggal + tour. anything sila lah :



EMAIL : booking@domrentalcar.com












8 comments:

Merah Baldu said...

recommended..mmg best ngan DOM. supir pun ok..dah booked for next year.hehe..thanks lynda..

MyRainbowDreams said...

BAHAHAHAHA aku teringat lagi part email ni. Lawak gilosss.

LINDA KEM SALAM!

LindaF said...

Rainbow Dereams : wehhh aku klu kenang pon aku nak ketawa.Amacam? suspen tak?

MyRainbowDreams said...

Saspender weh. Hahahaha.

Unknown said...

Assalamualaikum Wr,Wb,. Tuan /Puan

salam ... terimakasih banyak banyak sudah sudi memberikan ruang kosong untuk promote pengkhidmatan transport saya di blog yang best sangat ini

Yuk!! ke Bandung shoping & liburan. dika ada menyediakan Khidmat Transport Di Bandung & Jakarta. Pemandu berpengalaman, berterampilan kemas, jujur, peramah & sopan
(Company Name : diekha tour)
Jenis Kereta: Innova, Avanza, Apv Suzuki, Coster & Bas.

Anda boleh melawat beberapa tempat menarik di Bandung dengan menggunakan perkhidmatan yang menyediakan kereta yang dikhaskan untuk di sewa di Bandung, dan anda boleh memilih kereta yang sesuai untuk anda gunakan di Bandung. Anda hanya menulis e-mel kepada kami atau hubungi kami, pemandu kami dengan kereta yang anda perlukan akan mengambil anda di mana-mana di Bandung.

diekha tour membantu anda untuk meneroka Bandung, tempat untuk membeli-belah di Bandung, tempat untuk makan dan melihat pemandangan di Bandung, panduan kami akan membantu anda meneroka Bandung City. Dan membawa memori manis.

Kereta + Pemandu + Parking + tol + makan pemandu ( semua dalam pakej) Bandung Dalam Bandar

Kereta Taip Daily/14 jam

Suzuki APV ( 7seat )
Toyota Avanza ( 6seat )
Toyota Innova ( 7seat )
KIA Pregio ( 10seat )
Isuzu Elf ( 11-15 seat )
Isuzu Elf Long ( 16 seat )

* semua dalam pakej termasuk pemandu, petrol, tol, makan pemandu.



Email: diekha38@gmail.com;
phone +whats app: +6281 320 627 412
Fb. : diekha38@gmail.com / pusing pusing bandoeng

Unknown said...

Dj holidays Bandung
WhatsApp / wechat +6281321703409
We are better than.....

Ayung bandoeng said...

Salam sejahtera tuan/puan semohga senantiasa semua di berikan kesihatan dan di murahkan rezeki nya (amiin) . Kami disini nak menawarkan sewa kereta tuk (bandung/jakarta city tour) bagi sesiapa tuan/puan yg dah ada plan tuk bercuti di bandung/jakarta dan memerlukan kereta untuk transportasi semasa di bandung/jakarta boleh WASAPP sahaja dekat number ni : +6289619522797 atau
E-MEL: ayunk.hayukka@gmail.com
FB: ayunk hayukka (untuk lebih detail nya) Dijamin kami bagi harga yg sangat berbaloi & service yg terbaek/layanan 5bintang ***** (insha allah) mohon maap tuan/puan apabila ada ayat yg kurang berkenan dalam promotion yg kami tawarkan ..

Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tapi kami jamin yg terbaek tetap HAYUKKA BANDOENG (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)

Dhani Tour Bandung said...

Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

WhatsApp : +6282214441280
Call : +6282214441280
Call : +6282282222896
Email : Dhanibandung@yahoo.com
Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
Website : www.paketpelanconganbandung.com
Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Wassalam dan Terima Kasih...

JOM MELANCONG INDONESIA…
CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA