Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 15, 2009

biskut/kuih/kerepek pilihan hati

time raya ada 3 je benda yg aku akan cari kat atas meja TUAN RUMAH !
selain dari 3 benda ni aku tak pandang dah..
kalau aku gatal tangan la nak makan kuih2 yg lain..alamat nye..azab nak abeskan
dan masa kecik2 dulu kompemm aku sumbat kat celah2 sofa tuan rumah !! - gila jahat.
muahahahaha.
skrg dah besar, so mmg kalau 3 benda ni takde, aku prefer minum je..
he he..
*
*
*


MINI POPIA : yg simpul ke,ikat ke. aku tak kira JANJI MINI POPIA

NI LG MINI POPIA : eh aku takleh nampak la mentang ni..


kalau nak yg TRADISIONAL sket !!


*
*
*


BATANG BURUK : takdelah buruk sgt, tp rasa dia sedap ( credit to google.com)





BISKUT SUJI @ ARAB : owhh..rasa susu2 tu buat aku tak tido ye.







* pic aku google tau



p/s : korang suka biskut/kuih/kerepek ape ye?






7 comments:

JaJa'Z said...

hi...i'm ur blog silent reader..hehhe

sama la..jaja pun suka popia simpul..untuk raya kali ni jaja dah tempah 5 bekas popia simpul..tapi untuk bawak balik kampung jugak la...

Lady Hannah said...

hi linda,

i pun suka jugak popia mini ni.selain dari tu i akan cari kuih tart nenas or kerepek bawang.lain2 x layan....

Haizales said...

i suke semua jenis yg terhidang atas meja tuan umah...tapi kalo makan tu tetibe rasa tak besh i akan mule cari tisu untuk buang..hehehehehe

Ms. Omey said...

batang buruk and popia tu cam takleh makan jek tahun ni..kalu gi umah u kompem ada tiga2 ni ehh..

LindaF said...

jaja'z : hihih tq malu lahhh..
5 bekas? mintaklah satu..muahaha sumpah aku tak malu..

pink couture: sape tak suka mini popi kakkk? mmglah takde deria..hehe

haizales: wahhh,bagus..tp yg tak sedap tu..samelah kita..mmg stok bung je.

omey: 2bnda tu mn de kat umh linda.kuih jrg hidang..hehe..paling2 pon ade kuih tunjuk 3/4 jnis..lain..linda masak2..hehe.
mcm mee grg ke? ns ayam ke?
rendang ns impit ke? tak biasalah bg tetamu mkn kuih je..eheh

Unknown said...

kerepek bbq ;)

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

salam...

hey babe...

Mr.Doc & I would like to wish YOU & FAMILY peace, happiness & prosperity on EID-UL-FITR!!!

May the divine blessings of ALLAH be with you & family on EID & Always!!!
:D