Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 6, 2012

Hong Kong - Ocean Park





Ocean Park Hong Kong
Taman Tema
Tiket : RM139 (per pax) promo at MATTA Fair


Malas betul lah nak cerita. HAHA. aku nak tepek gambo je. aci kan?
Tapi kalau nak info. boleh refer sini :


Sis tu cerita full siap picture, best!! for me Ocean Park ni sesuai utk orang yg suka extreme game. macam laki aku. Orang-orang macam aku sesuai dok diam2 tengok snow white and cinderella kat Disneyland sajork. 
*PITAMS*

Ehhh memang tujuan aku ke HK, aku nak g Disney je pon. lol


Nak beli at Dolphin ni mula-mula, pastu pikir-pikir. Jadahnyee aku nak beli patung ni n spent rm150?
Goshhh nak bagi anak? aku belum ade baby.
"Takpe baby, mak janji mak bawak ko dtg sini seumur  kau 3 tahun. *gitew* 
pastu kita bayar bergambo dengan yg real one punya. Promise! lol

Sambil pandang muka laki ..hewhew








Tempat ni sinonim dengan PANDA. tak tahu kenapa? lol
Aku ni makin lama makin pelupa. korang bacalah entry yg aku bg link kat atas tu.lengkap!




Naik cabel car nak ke Summit.
Dalam ni banyak park. ade Akuarium, ade zoo, ade Extreme park.
Ehhhh tempat ni besar gila ok. siap cakap kat laki. aku malu ade Genting je. 

Bile lah Legoland nak bukak? *Tibee*









Laut China Selatan. Weeeee









Seluas nya. yg biru tu LAUT. hehe yg hijaju? harus lah bukit uolsss


Tengok Dolphin menari2 . HAHA.






Nahhhh ini namanya game tarik nyawa. *koma*




menempatkan Akuarium terbesar di Asia.

Laki aku je excited. aku tak minat. HAHA.




Kepenatan. Sambil usha laki je main game. haku duduk je kat bawah .
Balik tu terus pergi shopping. ehhh shopping lagik?



Sorry
Entry Malas. hehe.
Cara nak pergi sini? Naik bas. err dari Central station (MTR)
Turun ke Admiralty. dan keluar station ikot signboard dan naik bas khas ke Ocean Park.
Perjalanan dalam 45min. sebab belum ade direct MTR ke Ocean Park.
Masa kami datang tu, tengah under construction. Dasyat HK.











2 comments:

cha said...

best best. legoland tak lama lg siap kan. ada kwn i keje sane haha

LindaF said...

Cha..tpi tetap HK palingg best theme park... aaaa