Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 31, 2013

Bye 2013. Welcome 2014




Bismillah untuk hari terakhir di Bulan December, 2013. Hari yg paling banyak buat aku menitis airmata. Alhamdulillah aku ok. Boleh terima semua ketentuan. Takda masalah yg tak boleh selesai, takde dugaan yg tak mampu ditempuh. Allah tahu sejauh mana hambanya patut diuji. Dan ini adalah ujian buat aku. Siapa yg tahu ... tahulah.. Dont worry aku masih kuat ;)





Ada harga yg perlu dibayar. Hanya insan yg mengalami yg akan paham apa yg aku rasa. Aku masih kuat. Mungkin bukan rezeki.Semoga tahun 2014 manis seperti tahun 2013. InsyaAllah . Amin. TQ Doctor yg banyak bantu aku dari awal. Kita manusia merancang tapi Tuhan yg menentukan segalanya. 

MAY ALLAH ease Everything. 


To 2014. Moga tahun baru dan azam baru memberi aku lebih kekuatan bagi hari mendatang. InsyaAllah blog ini akan bernyawa kembali *Janji*.


Sekarang laparrrrr sangat! dlm kepala nak nasi panas dan bilis goreng je. wuuu




Assalamualaikum. 







2 comments:

Jari Manis said...

Lin...wlpun pun JM Tak tahu kisah sebenar..maybe tahu sikit2 mslah yang Lin hadapi, maybe samar2...semoga Lin tabah yer...coz hujung tahun ni jugak JM di uji dengan adik eksiden patah tangan dan mcm2 lagi..maybe ada hikmah di sebaliknya...sama2 lah kita redha ye..

anariffin said...

walau ape pun yang terjadi...
ana doakn linda terus kuat tuk hadapi hari2 mendatang..
setiap yg berlaku..
ada hikmahnyer dear....