Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

Jumpa MUA


Semalam, saya pergi jumpa Awin SeindahWajah.


Bukan untuk try makeup. saya datang nak lihat koleksi baju dan bincang sedikit tentang makeup.kak awin sangat peramah orangnya. Baik hati. cun, comel. wahh puji lebey aku ni haha.


Dia pakai kan saya koleksi tudung dan selendang Nikah. wahh tetibe macam excited pulak. haha.
i like tudung dari koleksi Awin. cantik di muka saya. Chiffon patch with lace. de beri dengan sehelai vail dari material yang sama tapi depenuhi dengan pearl. cantik. saya suka okkk.

yang penting bukan tudung yang ekin tu ek. muka haku buruk beno pakai tudung tu. Tembam semacam je. so, awal-awal tudung ber-awning, akan ku reject.








nah hambek. Muka buat-buat malu senyum takley blah.






dari sisi tepi.




Saya tunjuk tudung dulu ye. saya tak mahu tunjuk baju. haha.
Baju kita biasa je wak. takde designer-designer ni. Orang biasa. kenduri pun biasa je lah.
jangan expect lebih. ye tak??














* Saya nak pesan lah pada Rozie Khan buat kan saya tudung macam ni. saya suka.
Jie.................... nak tudung nikah macam ni tau. tudung resepsi sekali =)

No comments: