Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

Semalam punya cerita

Wayang !!!

Itulah aktiviti pertama yang mr.F ajak sempena wesak day semalam.
hishh aku da la tak minat sangat tengok cerita yang banyak sgt edisi2 yang tak pernah langsung aku tengok. like fast5 ni.


went to Aeon Bukit tinggi,Klang.
1st tix at 11.am, gila ramai orang okey. Rimas pulak rasanya.

semua orang dah berzaman tengok, baru sekarang dia ajak aku layan kat cinema.
orang skarang layan KONGSI bro. tengah hangat. T__T
Mr.F lately busy sangat2. Kerap outstation ke sana-sini.
If jumpa tu la masa nak borak bout our wedding (tipu =p)





cerita ni? Superb, walau aku tak kenal pun mana or sape2 watak yang ade, knapa dan mengapa mereka bersama. haha.

tapi aku paham la jugak, bile faizal explain. muco gracias ye bawak i jalan-jalan semalam.




Mr.F



cik Kiah tembam *&^%$^*.





oh macam mana lah nak kurus ni. cissss




















babai ::





No comments: