Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 2, 2012

Hong Kong - Disneyland













DISNEYLAND HONG KONG

AWESOME !!

entry tergendala. haha. sila lah melihat foto-foto yang udah aku ambil (bukan semua). terus aku malas mahu berbasi basa dalam coretan kali ini. tenguk yuk foto nya. aku lagi happy.
walaupon disney HK tak besar mana, tapi cukup;ah nak buat orang macam aku ada perasaan TERUJA !

macam bebudak dapat gula-gula? macam tu lah perasaan aku.

Ehhh, dah janji kalau ada baby (yg dah cukup umur lah) kompem Mummy bawak kau datang sini nakkkkk . LOL.

Tiket masuk sehari : HKD 399. = RM 164.
2Day ticket within 7days HKD 499 = RM 204.

Boleh klik sini : LINK


Ai dan pezal, amik 2days ticket within 2days. meaning harini masuk. esok dan esok atau esoknya kau boleh masuk lagi dengan syarat within 7days dari date pertama kau masuk. Ok? paham?


























































































NEKAD ! SAYA MAHU PERGI KE SEMUA DISNEYLAND DI DUNIA. wahhhhhhh =D




p/s : orang cerita bab baby, kau tak abis-abis lagi ke berjalan? kahhhhh
















2 comments:

Nanie said...

nanie suke nota akhir tu.. lets enjoy puas2 kan? ade rezeki x kemana.. ngee

mengidam nk g hk lak.. wink2.

Rilla said...

takpe, jalan dulu puas2
Hoh, baju ujan mahal, kat Dysneyland Tokyo RM20. Tapi tak sanggup berbasahan, beli jugak.