Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 11, 2017

Hotel Pariss Johor





PARISS HOTEL JOHOR



Ok untuk trip last minit setelah kembali dari percutian Kuantan - Trengganu - Kota Bharu sempena Raya haji. Mula2 plan tak jadi, sebab tunggu new car keluar. Tapi redah je lah nanti bila lagi. sebab lepas ni laki busy. So esok nak ke johor, malam nya aku booking. Since tujuan utama adalah LEGOLAND. lepas baca review hotel terdekat dengan legoland di kawasan Bukit Indah ( aku lost)
Ramai yg booking hotel ni. So aku pon follow je lah. HAHA


p/s : Kuantan Trip aku up lepas ni, InsyaAllah. THE SILALIMA Guesthouse tuuuu






Hotel 3 star berada berdepan dengan Giant, berdekatan Tesco. Kawasan Lot Kedai. Agak busy. Tapi ok je since hotel bagi welcome drink, ada lot parking sendiri ( walau tak banyak) Price dia RM 140 ( tax included). Bilik ok. Space ok. Breakfast ok-ok je, Ade pool, ada basic amenities..So ok je untuk 1 night stay ! yg penting dari hotel ke Legoland less than 10 min. Mudah kerja dengan anak2 ni malas naik kete lama2. sejenis mengamok je 2-2 ni akibat kebosanan . luls


Weh teringin nak bawak anak tido Legoland hotel. Tapi per nite on weekend RM 1000. ( no way) haha. So next time ok? tunggu anak2 besar dan tau menghargai since aku dan hubs bukan suka Lego pon.



bilik

Bilik cukup luas untuk kami ber4, siap boleh lari2, ada city view .luls. Dalam booking ada tulis ada mini bar, bila aku bukak laci bawah tv tu takde plak. tah pape. nevermind aku bkn simpan stok EBM pon. Tapi kotla bole minum air sejuk ( ngade). Katil King Size..empuk sedap sangat membuta! haha





Pool dia taklah besar mana, ade di level 10 satu area dgn tempat breakfast. Breakfast dia mengenyangkan. Nasi Lemak, Mee, Bubur, Roti, Buah, Pau,... ok tu je. but ok bole buat lapik perut. tak sempat aku nak explore pon laaa bilik sangat. asik keluar JJCM. Even aku sampai hotel pon jam 6 petang . haha sebab sibuk sangat kat JPO. Tak rush sangat since end of month ni ke Johor lagi. Follow laki keje. mas tu kita cari hotel best sikit. hewhew





So untuk hotel ni i bagi 3/5. Semua ok bilik bersih ( penting)

Alamat :


Pariss Hotel
38, Jalan Bestari 7
Taman Nusa Bestari, Skudai
Johor
07-232 8250










No comments: