Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

Langkawi ~ Part 1

No update yet,
Bz gila dgn roadshow segala.
balik dari kelana jaya.
aku sgt penat sekarang.
baru lepas makan.
udeng depan mata aku ni pon dah nampak dua.

tapi gila lah nak bgtau.
aku sangat tension dengan KETEPATAN WAKTU AIR ASIA sekarang - macam cilake- (sudah mula ingin mencarut di sini-

1st flight delay retime from 12pm to 2.05pm.
then ada prob segala,masalah teknikal hape tah..
fly at 2.50 (agak tuuuttt di situ)
pak usop dah mula berpuloh kali tanya aku (dia adalah tidak suka apabila masa tidak tepat) hehe.
macam lah haku yang bawak flight kan?
so aku diamkan..sambil dalam hati mencarut2 kat air asia..
huh !!
yang penting balik pon sama okeh !!
flight delay again from 8.15 to 8.45 (alasan adalah sama)
masalah teknikal ( bglah alasan yg lain spt : anak pilot di culik kemudian flight itu terpaksa bergegas ke rumah pilot ke kan)

TIDAK LOGIK?

hoy aku pedulik hape..
dah aku penat..
hehe






YUSOFF KADARSHIAN : 3LINDA- LIYANA - LINA )



lOVE;
Linda



3 comments:

omey83 said...

i penah delay sampai 3 jam flight jakarta-jb. dapat free rm150 voucher. bleh guna beli tiket lain kali :)

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

seriously..
best nye omey..
omey stay kat jb ker?

omey83 said...

voucher rm150 tu mmg bole claim dgn syarat delay lebih dr 3 jam. 2 jam 55 minit delay pun x bole dpt. yeeaaa i kat jb..