Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 9, 2011

Kad Undangan

Ollaaaaaaa....

Sejak terlubat dengan kerja kahwin or boleh kategorikan diri ni sebagai Bride to Be. I jadi menghargai sesuatu berkaitan wedding.

Contoh macam kad undangan.
Haaaa kau. ade?ade?

I kumpul hokey. banyak gila i kumpul ni.hohoho..



Blogger bride kan semua ni? so ade yang pos pada i, i simpan sampai hari ini , walau event nye dah lepas.
Saya sangatttttt menghargainya. kah kah kah.




Semalam dah dapat tengok kad undangan sebelah kelantan. Dah siap pon. Wangi !
dengan cost rm0.60 sen sekeping. Printing kad rm70.00 sahaja kedai amik upah.
so ini adalah koleksi kad yang murah ! selain kad undangan Pink rama-rama haku tuh.


Anyone???

If berminat. Belilah kat area Kedai berdekatan dengan Renaissance Hotel KB,
nama kedai Uniqe Trading.







4 comments:

UyaRayza said...

kad kawen u sume exclusive2 ok..loike!!!

LisaLisut said...

i spot my card! weeeeeeeehoo! oiii kad kelantan lawa.xmalu nk satu nk simpan.eh takyah la gedik.bukan nk g kelantan pn.hehehe.ok bye

Ms. Omey said...

I nak pg mjlis youuu..eheh..xmalu..bln 12 kan..ade invite kat fb x..jmput situ pun ok je :)

Miss Sorbet Purple said...

Uya : mn tang exclusive nye?

Lisa : ade..i simpan untuk u hokeh.

Omey : I nak adress u boleh? I pass kad kawen..