Nuffnang

Followers

Two Become One

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 15, 2012

FREE SEAT AIR ASIA


Aku mampu tengok je. T__T
sebab plan utk 2013 dah full. Serius.
Aku ni kan jenis konpiden 24hrs. Beli tiket tak boleh blah.

2013 on Jan dah ade tic, sampai bulan April.
Lepas tu bercuti...takde fly fly. sebab Insyaallah, kami akan ke

dot dot dot



Buat sesiapa yg nak pergi mana-mana ? silakan lah ye.
Ni pon dalam 2/3 hari ni aku dh nak pergi Jakarta/Bandung.
Takde masaaaaa aku nak beli2 tix dah =p


Bukan rezeki aku. Mungkin rezeki yg October tu yg paling aku tunggu.
Kalau kata preggy? dgn perut2 tu aku bawak pergi sana.
nanti aku bukak oder handbag ye =p





Sila tunggu 18/9 ni koranggggg!
Good Luck














2 comments:

Zimie said...

apo yang dot dot dot tu lind oi.cecite

Mrs Linda said...

haha zimie. tunggu lah next year.